Pages

Jumaat, Jun 14

June , I love you for the sake of Allah .

JUN , aku tahu tajuk entry ini pelik .
Tapi itulah realiti . Percaya . Yakin . Baca , hayati .

Bulan jun ,
Terlalu banyak peristiwa yang menggembirakan jiwa ini .
Semua ini berlaku dengan izinNya . DIA yang mengizinkan detak jantung ini masih berfungsi .
Alhamdulillah .

Instagram ,
Sebuah laman sesawang yang menjadi kegilaan remaja zaman sekarang . Begitu juga aku .
Tidak berdosa untuk aku sukainya , tetapi menjadi perkara yang dosa jika aku tersalah niat . Nauzubillah .
Aku telah sertai beberapa contest yang menarik hati aku . Alhamdulillah , mungkin ada hikmahnya mengapa Allah izinkan aku peroleh kejayaan . Serius , rezeki melimpah ruah . Malu aku pada ya Rabbul Izzati .

Pada bulan Jun juga ,
Sekolah aku telah menyambut Hari Guru , Alhamdulillah . Majlis kali ini mendapat sambutan yang sangat meriah .
Ramai guru menyukai 'Gimik' penutupan majlis yang merupakan sebuah sketsa . Alhamdulillah , Alhamdulillah .

Pada 30 bulan Jun ,
merupakan hari yang bakal membuatkan aku tersenyum .
Hari tersebut merupakan hari yang aku nanti-nantikan .
Pemilik tarikh kelahiran tersebut mungkin tidak merasai apa yang aku rasakan .
Terima kasih atas buku yang telah dihadiahkan buat aku ,
Cinta High Class karya Fatimah Syarha amat memberi kesan yang mahmudah buat aku .
Alhamdulillah .

Aku merupakan AJK sebuah kelab iaitu Kelab Remaja Ukhuwwah .
Untuk ketahui lebih lanjut , sila layari blog kami http://www.kruputatan.blogspot.com .
Ya , aku diberi amanah yang begitu besar iaitu menjadi Penolong Pengarah Program untuk program
Qiamulail Perdana bulan Jun . Tetapi kami lebih selesa menggelarnya sebagai 1st Anniversary KRU Putatan kerana pada tarikh 29-30 Jun 2013 kami akan menyambut ulang tahun KRU Putatan buat kali pertama .
Alhamdulillah .



Sekian , itu sahaja luahan hati buat bulan Jun 2013 yang akan diingati hingga ke akhir hayat .


Terima Kasih Daun keladi , kalau rajin jenguk lagi xD hehehehew