Pages

Ahad, Julai 8

Semua Tentang Kita

Assalamualaikum w.b.t ..

Dimalam yang dingin ini .. sukar untuk saya melelapkan mata ... terasa rindu di hati .. Hmmm . Malam nie cuma short update itupun tentang perpisahan yg bakal menghantui diri saya. Astaghfirullah halazim.. tak tahu macam mna saya nak hadapi saat2 perpisahan nnti. Allah SWT saja yang tahu perasaan saya . Setelah 2 tahun kami berkawan , tak sangka tahun nie akan berpisah . Masa sangat mencemburi kami . Lagi 2 minggu dia kat Sabah . Ya Allah , sedihnya .Setiap hari terfikirkan pasal perpisahan nie. Sedih , sedih  , sedih ! Apa yg akan berlaku lepas nie ... Mungkin tak semangat nak pegi sekolah . Tiada semangat nak buat apa2 perkara. Lebih2 lagi klau dah berpisah then masing2 lupa kawan , habis lah... hilanglah sebuah persahabatan yg dibina selama 2 tahun nie ... doa2 kat Allah supaya kami tak terputus silaturrahim .. InsyaAllah . Bagi dia , tolong jangan lupa saya apa pun terjadi .

Mood : Sedih .

Assalamualaikum ...
Terima Kasih Daun keladi , kalau rajin jenguk lagi xD hehehehew